Seraparsln Lamia65 şu an 16 haftalık tuzlu zaten hep yiyordum ona aynı devam 😊 eksi çok yiyorum turşu bol bol çikolata canavarıydim normalde canım asla abur cubur çekmiyor tatlıdan soğudum doktor bugün bacak arasında birşey göremeyince kız olabilir dedi 🥰
bilaloguzunannesi Lamia65 benim ki biraz tuhaf ekşi tatlı tuzlu hepsinden cekiyor hepsinide yiyorum 😂😂 Rabbim nasip ederse insAllah mayıs sonu haziran başı gibi doğum oğlum olacak🎈
Babykitteniscomin Lamia65 tatlı istiyor genelde erkek bebek, ama ben normalde de tatlı yemeden duramam ki 😹
_mucizem_ Lamia65 başlarda hep turşu istiyordu canım 19. Haftadan sonra hep tatlıya döndü 😍🙈 oğluşum olacak Allah’ın izni ile 🤲