12e44 aynıyız ben de 32+5 im ama belden aşağım çok çektiriyor bana 😕 Bacaklarım hem çok kilo aldı hem de elimde ayağımda ödem oluyor bi de onun şişkinliği var.. Eşim geçen gün anama benzedin iyice topal topal diyor 😅 Herkesin farklı geçiyor işte, bu günümüze şükür ☺️