Deletesmom095 ben calcimaxd3 kullandim 34. haftamdayim biraktim artik .bir cok doktor onermiomus bu ilaci .bnm doktorum yazdi guvenip kullandim ama kafamda hep soru isareti oldu bebege zarar verdimi acaba diye ama beni gercekten iyi yapti bacak agrisindan uyuyomuyordum cünku .insallah saglikla gelir bebislerimiz