Merve_kucuk Ylz34 Aynen öyle valla. Haftam yaklaştıydı bel ağrılarım yalancı sancılarımda gitti bitti😄😊 Sancıların kaç dakikada bir giriyor.
Aseldurupp Ylz34 prenses doğum cnm agrisiz yani belden iğne yapiyolar ağrın geçiyor sonra hemen çok doguruyosun valla bana yaptılar 20 dj sonra dogurdum