Merhabalar 39+1 hamileyim bugün muayene oldukbebek kanala inmiş 3 cm açıklıgım var ama sancım yok doktor yarın gel suni sancıyla doguma alalım dedi 3. Dogumum olacak ama diger dogumlarda sancımı evde çekip gitmiştim suni sancıula ilk defa dogum yapıcam benim gibi suni sancıyla dogum yapanlar varmı nasıl geçti sürecinz biraz endişeliyim