ozlemral Fatmasyrk git canım sıkıntı olmuyor önlemler alınmış zaten Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏😊
Dnz2020 Fatmasyrk canim ben özele gidiyorum Fatmasyrk canim ben 32 haftalık gebeyim hiç te kontrollerini aksatmıyorum virüs bulaşacak olsa eşimden de bulaşır çünkü ise gidip geliyor tedbirini al git kontrolünü düzenli yaptır
Fatmasyrk Dnz2020 aynen canım gideceğim allah izin verirse biraz olsun rahatladım cevaplarınızla cok teşekkür ederim, sende inşallah hayırlısıyla alırsın bebeğini kucağına 🙏
Perihanvdt Bende güzelyalı bülent kavuzluya gidiyorum çok ilgili yılmadan bakıyor bebeğe:) doğumuda orada düşünüyorum. Temmuzda olucak inş.virüs ozmna bitse keşke ziyaretçi yasak refakatçi yasak çok zor
MineKasp Fatmasyrk bende. Metro Hastanesi’ne gıdiyorum Şule hanima😊😊 Gayet memnunum , gebeliğin iz erken ise çok sık gitmeyin bence
Fatmasyrk MineKasp 20.haftamdayım canım detaylı ultrason taramam var Çarşamba günü onun için gitmek istiyorum, doktorum la görüştüm gelebilirsin hastanede bi sıkıntı yok dedi, tedbirimizi alıp gideceğiz bakalım.