Fatmasyrk Kızlar merhabalar, Adana’da olup hastaneye giden varmı, özel hastanelerin durumu ne virüs konusunda, haftaya detaylı ultrason taramam var ne yapacağımı bilmiyorum..
Mucizelerim2020 Fatmasyrk ben metroya gdyrm canim gayet memnunum . detayli ultrason icin hangi hastaneyi düşünüyorsun
Misshenriett_e Fatmasyrk bende simdi geldim doktordan güzelyaliya gidiyorum gayet itinalılar mecbur gidicez hic tedirgin olma
Esarikay Fatmasyrk ben Güzelyalı da doğum yaptım 38 gün önce. Baya güzel önlem almışlar sürekli dezenfekte ediliyor. Refakatçi yasağı var ziyaretçi yasak. Doktorların hepsini aynı anda calistirmiyorlar yoğunluk olmasın diye. Hamilelerin işlemlerini bir kata ayirmislar gayet iyiydi.
Dnz2020 Fatmasyrk canim ben özele gidiyorum Fatmasyrk canim ben 32 haftalık gebeyim hiç te kontrollerini aksatmıyorum virüs bulaşacak olsa eşimden de bulaşır çünkü ise gidip geliyor tedbirini al git kontrolünü düzenli yaptır
Fatmasyrk Mucizelerim2020 bende metro hastanesine gidiyorum, doktorum Mehmet yıldırım bebegımin cinsiyetini de öğrenemedim daha merak edıyorum nasıl dıye. Tarama hastanede yapılıyor zaten arayıp sormuştum canım.
Fatmasyrk Mucizelerim2020 virüs çıktıktan sonra gittinmi hiç canım, doktoruma msj attım danışmak için bakalım ne diyecek.
ozlemral Fatmasyrk benimde Mehmet yıldırım ben her ay gittim kontrole gidiyorum da 14 Mayıs’ta bizimde detaylı ultrason var cinsiyetimizi bile öğrendik 😊
Mucizelerim2020 Fatmasyrk virüs ciktiktan sonra malesef 3 kere gtmek zorunda kaldim 😞 şule hanima gidiyorum ben . ama beni detayli ultrason için balcaliya yonlendirdi şule hanim. Madem orda vardi neden balcalı ? Bide kac haftaliksiniz
Fatmasyrk Mucizelerim2020 canım bi kaçgün oldu hastaneyi aradım sordum detaylı ultrasonu hastanede cekıyosunuz değilmi dıye sordum evet dediler. 19+4 üm canım, ultrasonum da haftaya carsamba cekılecek gidersem eger.
Mucizelerim2020 Fatmasyrk Canim diş icin gittim 2. Katta poliklinigi varya metronun oraya gttim. Bi kerede rapor almak gttim
Kardelenyigit Güzelyalı hastanesine gidiyorum titiz dikkatliler hiç aksatmadım ben randevularımı eldiven maske takıp gittim zaten hiç temas olmuyor doktorun odası dışında oralarda gayet hijyenik
Fatmasyrk Kardelenyigit ilk çocuğum da Ziyapaşa kadın Doğum da gittim bende canım güzel yalı hastanesi de ondan sonra açıldı, bayram bukan a gitmiştim o zaman.. hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah hepımız yavrularımızı
Fatmasyrk ozlemral ben en son Mart ayında ikili test için gitmiştim onda da cinsiyet öğrenemedik, ıkı gun sonra da virüs mevzusu cıktı cnm, detaylıya gitmek istiyorum ama bakalım 😊
ozlemral Fatmasyrk git canım sıkıntı olmuyor önlemler alınmış zaten Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏😊
Busraklc01 Misshenriett_e bende şu ana kadar şehir hastanesine gidiyordum ama özelde Doğum yapıcam Güzelyalı biraz pahalı diye biliyordum yanılmamışım 😊 bakıyorum öyle hastanelere o yüzden sordum 😇