Esragng Bende gebelikten önce fazla çay ve kahve tüketiyordum.Hamilelikle birlikte çok tüketmemeye karar vermiştim.11.hafta itibariyle migren ataklarım çoğaldı.Her hafta 3günüm neredeyse iptaldi.Doktorum filtre kahve içebilirsin dedi.Çayını da öğünlerle tüketmemeni tavsiye ederim dedi,öğünlerde alınan vitaminlerin değerini kaybetmemesi açısından.Siz kendi günlük kafein miktarınızı belirleyin,ona göre haftalık tüketiminizi yapın 🍀 Bu arada bende 16+5 im.Her gün çayımı da kahvemi de rahat rahat tüketiyorum,aynı zamanda içtiğim su miktarını da çoğaltıyorum,migren atakları da böylece hafif geçiyor artık 🤗