Ilk haberim olduğunda 4 haftalık idim doktora randevu alıp gittiğimde 7+2 günlük iken hem kese hem çok güçlü keseyi gördük bilerek bekledim ben ilk düşük idi ve beta çok düşük idi ilk düşükte. Fakat bunda 1300 beta hcg idi 4 haftalık iken bile ama 4 mayısta ikinci kontrole gideceğiz rutin testlerin sonucu için. Kısacası 4-5 haftalık iken ve çok o değerde iken görmesi imkansız ilk gebeligimde iki güne bir test yaptırdı doktor kan testi o beta hcg artsın diye ne dualar etmedim ki ama malesef 5.hafta bitip 6.girecegim gün düştü yani çok erken acele etme