Aybukebakla Kisaerbebek karanlık ve sessiz bi odada uyumayı dene oda iyi geliyor bide ben tatlı bi şeyler yiyincedr bi nebze rahatlıyordum
Kisaerbebek Aybukebakla tatlı birşeyler yiyorum ama benm uykuda skıntım var acaba ondamı ağrıyo başım diyorum bazen çünkü gece 2 de 3 yatıyorum sabah 10 da kalkıyorum gündüz uykum hiç yok