Kisaerbebek amin inşallah benimde aynen dediğiniz gibi, ama bi kere yaşadım o ağrıyı bende ilaç içip parol içmiştim zar zor uyuyunca geçmişti ama tabiki migren ilaçları normalde çok ağır, doğal sürmek için ilaçlar var at kestanesi falan şakaklarına sürüp masaj yapılabilir iyi geldiğini duymuştum