BENDe bununla ilgili bi konu açmıştım. Sonunda devlette karar kıldım. Şuan çok memnunum. Tek tek ilgileniliyoruz. Doktorumuz güler yüzlü anaç. Ultrasyon görüntüsüne kadar verdi saolsun. İlk keseyi görünce. Hastanemiz anne dostu. Tek kişilik odalar plates topuyla doğuma destek. Gebelik okulları vs vs çok ilgili.özellikle ilk gebelikte dikişsiz Normal doğumdan yanalar. Beni de o şekilde yönlendiriyorlar. Valla ben deneme amaçlı gitmiştim ama çok memnun kalınca özele gerek duymadım. Ayrıca mahremiyete önem verdiklerini, baba ve eş dısında kimseyi almadıklarını erkek olarak. Stajyer vs erkek olmadığını. Doğumu ebelerin ve doktorun yaptırdığını öğrenince de çok mutlu oldum. Birde ben bebek doğar doğmaz ten teması istiyorum inşallah. Bunun da mümkün olduğunu söylediler. Gayet huzurluyum. Devlet, herşeyi gözetim altında olduğu için daha dikkatli ayrıca. Özeller örtpas edebiliyor. 🙏🤰🏼 Herkese kolaylıklar