Benim kaynanam görümcem ilk zamandan beri özele gidiyoruz diye demediğini bırakmadı bana ki hastaneyi araştırıp eşim bulduğu halde ,bence destek oluyolarsa git yani özele ,gene devletten örnek vericem arkadaşıma 5.hafta da kalp atışı bu diyip dinletmiş doktor kız 8.hafta da gidiyo bi bakıyo doktor kese de bebek yok aslında hiç olmamış, doktor da demiş ki ben kalp atışı diye rahimde ki bi damarın atışını dinletmişim demiş 😔