Kızlar öncelikle doktorum detaylıyada girmesende olur nabcan kotu cıksa flan demişti doktorum izinli oldugu için Baska bir doktora gittim oda saçmalama git burdan kötü bişey olsa geri dönüşünü yaparız dedi şimdi arıyorum Ankara’daki hastaneleri hepsi 4hafta sonraya randevu veriyo ve bnim bu hafta sonmuş girmem için yardımcı olurmsnz lütfenn