Ezgiii04 sola yatman daha iyi olur canım , doktorum bana evde dinlenirken bile sürekli sırtüstü yatmamaya dikkat et bebek beslenemez çok fazla dedi , sağ taraftan bebeğe besin ve oksijen gidiyormuş o yüzden oraya baskı yapmadan sola yatmak en doğrusuymuş 😊