Acemianne27 merhaba canım en zor anlar zaten ilk haftalar ben su içmekten bile tiksinmiştim hiç bir şey yiyemiyordum , yataktan kalkamıyordum, sürekli kusma istediği ve kusma 4 kilo verdim çoookkk zorlu günlerdi benim için şimdi 14+2 günlüğüz 🥰 yavaş yavaş geçiyor bulantılar ama şuan da sabahları oluyor ve kusuyorum hiç güzel bir şey değil ama her zaman kendimi çocuğum sağlıklı olsun da ben kusayım diyorum her güzelliğin zorlu da var diyorum motive ediyorum merak etme bu günler geçtiğin de ya da azaldığın da sende anlayacaksın şimdiden çoook geçmiş olsun inşallah sende hemen geçer ♥️