pelinsss KevserS41 🙋🏻♀️ Bende inliyorum hala, eşim uyuyamıyordu hatta yatakları ayırdık. Midem falan kötü olduğunda inleyerek uyuyorum. Sürekli dönüyorum ve sürekli inliyorum 🤦🏻♀️
KevserS41 pelinsss yaa son zamanlara geldim aslında bundan önce Yoktu demekki oluyomuş herkeste 🙈 inşallah doğumdan sonra sürmez
KevserS41 Melike1 ben artık doğumdan sonrayı beklıyorum inşallah devam etmez bundan önce yoktu son aylarda başladı 🙈🤦♀️☺️