Hastane için şöyle anlatayım. Ben gebelik öncesi çok araştırmıştım. Yenidoğan yogun bakımları, çocuk doktorları vs. Memorial ve Tobb vardı bu konuda en iyileri ama Tobb Un yenidoğan yoğun bakımı çok övülüyordu. Gebelik sürecimde birkaç kez acile gitmek durumunda kaldım(gebelikle ilgili degil) ve bir kez de operasyon geçirdim. Acillik durumumun derecesine bakilmaksin muayenelerim ve yatışım hep doğum katında yapıldı ve oradaki hemşireler bebegin durumunu çok yakın takip etti. Tabi bunda Şenol Bey’in katkısı büyük. Personel çok ilgili, temizliğine zaten hicbir şey söyleyemem. Ben orada doğum yapamayacak olmama üzülüyörum açıkçası ama kısmet değilmiş. Sağlık olsun :)
Şenol Bey’in muayene ücretine gelince benim eşim Tobb mezunu. Oyle olunca ekstra bi indirimimiz var. Şimdi burdan açık açık muayene ücreti vermem çok doğru olmaz diye dusunuyorum, doktorun fiyat politikasını bilmiyorim çünkü. Ama piyasanın bi tık üstü sanirim. Bunu bilerek gitmiştim zaten. Ama biz doğum ücreti vs. hastaneyle konuşmadık. Yukarıda hastane fiyatları yazıyor lakin, hastane dışarıdan gelen doktora farklı bir fiyat politikası uyguluyor. Dilerseniz ücretleri Şenol Beyle konuşun. Ona gore daha hazırlıklı olursunuz en azindan