glraysun hastane de daha önce ablamın bir arkadaşı doğum yaptı. Şükran hanıma. Ama ben Ömer beyin yorumlarını daha çok beğendim. O yüzden o doktoru tercih ettim ama daha önce ben hiç gitmedim. Çarşamba günü için randevu aldık. Sehir dışından geleceğiz. İnternete göre kuğulu parkın çaprazında kalıyor.
Ben sağlık personeliyim kdz ereğlide. Normalde kendi hastanemde doğumu düşündüm hep. Temiz ve bildiğim yer bildiğin doktor diye. Ama durum bu haldeyken bile bile gitmek istemiyorum oraya. Hatta doktorum gitme de dedi. Elimden geldiğini yapayım. Gerisi rabbime kalmış. Bile bile lades yapmak istemiyorum… Allahım hepimizi korusun. Hepimizin evladını sağlıkla kucağına versin inşallah..