Merhaba yarın doğumum var Yasemin hanıma gittim ve doğumumu o yapacak çok memnunum perinatoloji üniversite de oldum inanılmaz tatlı bi bayan doktordu 40 dakika ilgilendi herhangi bi ücret ödenmiyor ama sıra sorunu var günlük 15 hasta falan alınıyor insanlar 2-3 falan sıra almaya geliyor