0502 canım test zamanı geldiğinde bana dedi ikili tarama zamanı diye. Ben doktora ve söylediklerine bağlı hareket eden onlara çok güvenen biriyimdir. O yüzden dedim ki hani şart görüyor musunuz öneriyor musunuz bu testi .. Dedi ki bi engeli olsa aldırır mısın bebeğini. Aldırmam dedim… Bence de bir çocuk rahime düşmüşse Allah layık görmüşse doğmalı dedi. Aldırmayı düşünmüyorsan test yaptırman şart değil dedi. Yine son kararı da bana bıraktı. Yaptırmadım nihayetinde. Ama 20.haftalardan sonra zaten detaylı ultrasonun olcak ya bişey varsa orda çıkıyor. Allahıma çok şükür sağlıklıymıs bizim bebeğimiz. Ben ne ikili ne üçlü hiç bir tarama testini yaptırmadım bebeğimi aldırmayacağım için. Ama 15 mayısta şeker yüklemesi için kontrol var. Kan sonucuma göre Yasemin hoca gerekli görürse şeker yüklemesi yaptırcam 😊