cnntylmz çok geçmiş olsun :( malesef bende aynı durumu 3 defa yaşadım, bende pıhtılaşma çıktı, clexan kullanmam gerektiğini söylediler, fakat clexan kullandığım halde bu hafta sonu yine düşük yaptım, patolojiden gelen sonuçlarda çoğu zaman birşey çıkmıyor