Sdtsdmr ilk 3 ay benimde şiddetli baş ağrılarım oluyordu nörolojiye de gttim ama parol ve sıvı olarak serum öneriyordu genelde kusma oluyorsa öğürmeye bağlı geriliyormuş baş, şuan 28 haftadayım arada ağrıyor dayanamazsam aynı anda çift parol için gözlerimi bağlıyorum 1-2 saate geçiyor, gebelikteki kusma dışında en zor olan şey baş ağrısı, Allah yardımcınız olsun