20.haftalarda bebeğin yeri geniş oldugu için her hareketlerini hissedemiyoruz, ama 28den sonra falan iyice daraldıgı için yeri daha cok hissediliyor hareketleri. Aslında hareketlerinde cok azla bir artıs olmuyor sadece yeri daraldıgından kaynaklı böyle hissediyoruz. Benim bilgim bu yönde. Oksijenin az gitmesi mantıken daha az hareket etmesi demek bence, tabi doktor öyle de demişse ondan iyi de bilemeyiz ☺