Zeze03 Merhaba kızlar bu saat oldu yazıyorum ama aşırı hareketli düşündükçe sanki her yerime ağrı giriyor panik oluyorum sizin hareketler nasıl normal mi acaba şaşırdı hareketli olması 🤔😒
Sara Zeze03 Bendede oyle.Gitdim ultrasiyonda gorulduki oksijen iyi gitmiiyo yani havada cok olmaliyim
edagokhan Zeze03 benimde zmaan zaman deliriyo ara da çok sakin . benm ruh halimde onu etkiliyo sanki biraz 😏 sancılarda başladı . bazen biyere aşırı baskı yaptığı işin sancı yaşıyorum bazen durduk yere anlamadım . yalancı sancı olayı bumu acaba
Gzmmhmmd 20 haftada olmama ragmen bende hic hissetmiyorum 2 hfta once dha iyi hissediyodum doktorum tembel senin oglan dedi ama sizin bi bilginiz war mi anneler 😔
Zeze03 Gzmmhmmd cnm daha çok yeni senin bende az az hissediyordum günden güne daha çok netleşir korkma 🤗
Ayselcnt Gzmmhmmd benim oğlumda tembel galiba.. 28. Haftadayız öyle çok hareket etmiyor.. Yani böyle diyorlarya hiç durmuyor falan.. benim oğlum öyle değil.. 😕
Sara YcelMlayimYldrm Evet o zaman fazlasindan hareket ediyolar.O yuzden havada cok olmak gerekiyo.Yani disarida gezmek lazim.
YcelMlayimYldrm NNeslihaNN ben hareketli olması iyi diye biliyorum ama. Hatta bir keresinde doktora sormuştum o da hareketli olmasından korkma hareketsiz olursa bı sorun vardır dedi
MuratZeynepDiner YcelMlayimYldrm evet bende öyle biliorm hatta oksijen gitmese hareketsiz kalıyorlar dıo doktorlar anlamdm
Zeze03 YcelMlayimYldrm aynrn banada doktor ne kadar çok hareket o kadar sağlıklı bebek dedi korkma demişti ama şimdi tedirgin oldum 🤔
Arya92 YcelMlayimYldrm benimde hep haraketli bende sordum doktoruma ne güzel işte haraketli olması dedi sadece büyüdükçe canını çok yakacak senin dedi
Sara MuratZeynepDiner oksijen butunlukle gitmeyince zaten hareketsiz olurlar ve ya kotu sonuclar ola bilir.Ama az miktarda oksijen giderkende cocukta hareketlilik daha fazla oluyo.Yani oksijen beynine tam catmiyo o yuzdn
Edos Benim bebegimde cok haraketli 29+4 doktor dur durak bilmiyir bu kiz diye dalga geçiyor 😂 Cok şükür sıkıntımız da yoktu en son gidisimde. Akliniza kotu seyler getirmeyin🙏
Zeze03 Edos karnımın bi o tarafında bi bu tarafında şimdiye kdr böyle değildi artık çok belirgin otururken bile farkedilliyor
Zeze03 Sara yaaa ben bilmiyordum bunu doktora bi sorayım 😒 kötü oldum şimdi ve aşırı hareketli inşallh bişey yoktur sakıncalıymış mı bnmki çok hareketli korkuyom ne dedi tam doktorunuz siz ne demiştiniz
Sara Zeze03 Ya canim o hepimizde olacak bir durum degilki mesela Benim bebek oyle Cok hareket etmezdi simdi ediyo o yuzden Bende oyle tani kiyuldu.Belkide senin ki en basindan hareketli cocuk.Yaniki korkma canim ☺