Skarakas Göbek deliğimin hizasında zaman zaman agrim olmaya başladı, Sızı gibi ve karnimi artik daha sert ve gergin hissetmeye başladım bu normal mi ? 27+3 haftaligim.
Zeyno_65 Skarakas evet canım bendede oluyor heralde normal diye düsünüyorum çok uzun sürmediği müddetçe. Bebek büyüyor ve karnımız yavaş yavaş gerilip çatlamaya başlıyor bence sebebi bu
merveakcy09 Skarakas benimde sol göğsümün altı ağrıyor dediğin gibi geriniyor sanki ama büyüdüğü için ben normal diyorum.
Kadiss Skarakas bende de oluyo 26 inci haftamdayım daha da sertlestı karnım catlıyacak gibi hissediyorum 😊
Skarakas Zeyno_65 sanki patlayacak misim gibi hissediyorum. Panik yaptim kendi kendime gobegimin hizasinda agri da hissedince🙄
Edauysun Zeyno_65 Zeyno_65 sizin belirti nasl içeridem ama degil mi? Nefes alırken falan zorluyormudu
Zeyno_65 Skarakas valla bende özellikle akşamları oluyor. 29+2 yim. Ovaliyorum biraz acıyan yeri geçiyor bi zanan sonra. Asiri şiddetli bisey olmadıkça normal olabilirmiş böyle şeyler. Ama dayanılmayacak bişeyin olursa ihmal etme doktoruna git 😊
Edauysun Skarakas cnm suan kıvranıyorum ben göbek deliğimin etrafı patlıcak ya gergin gbi sanki ipi cekersin uzar ya öyle nefes alamıyprum/( sizinde öylemi
Edauysun Zeyno_65 nefes alırken o bölge sanki ipleri gerirsinde öyle olr ya öyle olyrmu zor nefes alıyorum suan bu postunyqzmak için girdim bunu gördüm valla cıldrcam nefes alamyrm
Edauysun Susammtanesii ama içeriden ki yinede rahatlatırmı😔 böyle nefes alırken sanki midem patlıcak😔26. Hftaya gircem inşllh yarn sizinde başınıza geldimi
Susammtanesii Edauysun evet banada çok sık olur taş gibi oluyordu ılık bir duş ve yağ ile masaj yapıyorum
Zeyno_65 Edauysun evet evet nefes almamı da zorluyor bazen. Bildiğin acıtıyor karnimda sertleşen yer. Ara ara oluyordu zaten bende. Ama şimdilerde daha sık oluyor
Edauysun Zeyno_65 siiz kaçıncı haftadasnz ck sordm ksra bkmayn br anda oldu hatta eşime dedm braz yürüyelm şişknlk sandm ama yok ya sızı gibi gerilme gibi tam göbek deligi ve yanları acıyor gibi patlıcak gibi taş gbi 🙄
Zeyno_65 Zaten karnimizda büyüyor bu haftalarda iyice şişmiş patlayacak gibi hissediyorum hatta kendimi 🙄
Edauysun Skarakas bnm ilkkez bu aksam oldu gergin ve sertti evet ama bu gerilme gibi acı gibi nefes alamamaa gibi yemekten snra oldu ilkkez yürüdüm 1 saat yok zor nefes alıyorum karnımın yanları bile acıyor nefes alırken😔😔
Yavuzirem34 29.haftadayim aynı seyler var bende de sag tarafımda toplanma sertleşme oluyor yumruk gibi sizde de oluyor mu
Miniksusam93mr Yavuzirem34 ben de oluyo bebek ayaklrni diretiyo geriyo demisti doktr .biraz dokununca baska yere geciyo