Ben 2 gün kayınvalidemde kaldım acayip kaşındım eve geldim duşa aldım lierac bi sürdüm misss kaşıntımı bile hallediyor 12. Haftadan beri kullanıyorum 26 olduk şimdilik çatlak yok erken tabi daha da kaşıntımı alması için bile kullanırım direk emiyor cildim cok memnunum.