htcmuhammed DiplomaliEvHanimi bende seninle heycanla ii haberlerini bekliyorum Sorma bende de var duzlesme ve migren tuttu mu perisan oluyorum Aksatmasaydin keske gebe olmadsn rahat rahat tedavi gorurdun
DiplomaliEvHanimi htcmuhammed ya virus cikti gidemedim 1ay virusten once bronsit gecirdim agirrr buhar makinasi falan kullandim oksurugum hic duzlmedi cok kotuydum gidemedim iyilestim dedim virus cikti kaldi 😏. Parol icebiliyom ama oda gecirmiyo 😬
DiplomaliEvHanimi htcmuhammed uykum hic yoktu ilaca falan baslicakti bende femera tedavisi goruyorum catlatma falan bebek olur diye ilacada baslayamadim oylece kaldi ☹️
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi gecmis olsnn parol ise yaramiyo ki Başin tuttu mu hemen karanliga gec sessiz olsun bi nebze olsa diner ztn sunizt migren gibi olmuyo Uykunu da bol bol Namaza dur Kuran oku uykun gelir 😁 Stresten de uyuyamamissindir kuzu cok sukur simdi icini ferah tut
DiplomaliEvHanimi htcmuhammed sukur ya bi 9.haftalara geleydim cnku 6.haftamda lekelenmelerim ve dusk tehditim baslamisti
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi korkma kuzu yicek ekmegi varsa oyle de boyle de digar insaAllah Ben basindan beri yine dusuk riskm var hastane de yattim igneler vuruldum sukur bi oyle bi boyle gidyrZ
Salihayas Semay Benimde doktorum inanç bey ikinci doğumum olacak insallah Harika bi doktor 😊Evet ben gittim kontrole heryerde maskeli dolaşıyoruz
_Honeybee_ htcmuhammed sürekli hastası iseniz 105 dışarıdan olursa 300tl ye bakıyorlarmış araştırmada da bakıyorlarmış bana pahalı geldiğinden araştırma için gün aldım
htcmuhammed _Honeybee_ bakiyorlar yani arastirma da Yine Kadin dogum mu bakiyor Birde hani arastrmadaki d.r bir sorun cikarmaz degl mi hani surekli hastasi degiliz ya Arstrma da ucrtsz dgl mi