htcmuhammed Semay gittim can cmtrsi gnu ama neona gittim dundu randvu babam goturmedi arastirmaya Sn nptn durumun nsl 😊
Semay htcmuhammed bnde erzincana geldim dün randevu hiç yok aradım da 11 mayısa dedi bnde saat 3 gibi gidecem eğer alırsa almazsa bnde neona giderim 🙈
htcmuhammed Semay hosgeldnn tlfna mhrs indir can daha kolay randvu Oyle gec vakitte almazsin randvu erken varsa hemen aliniyor Neon da hngi d.ra gidiyosun Az kaldi doguma degl mi annesi 😍
Sueda29 htcmuhammed doğum videoları doğum resimleride veriolar bu arada.doğumdada sonrasıda çok ilgililer çok kibarlar doğumumu iyiki orda yaptm çok memnun kaldm
htcmuhammed Semay yaaa cok az kalmiss saglikla al kucagina insaAllah normal mi sezryn mi olucaksn can
Semay htcmuhammed amin cümlemiz inşallah🤲 2 oğlum normal oldu buda normal olur inşallah çok korkuyırum ama ya bilmiyorum nasıl olcak aralarıda az🥰🙈
htcmuhammed Cok guzel aralarinda fazla yas olmamasi hepsi birlikte buyur cikarlar Alalh nasip ederse bende pes pese istyrm 1 2 sene araryla InsaAllah normal dogum olur bir avazda 😇
_Honeybee_ htcmuhammed sürekli hastası iseniz 105 dışarıdan olursa 300tl ye bakıyorlarmış araştırmada da bakıyorlarmış bana pahalı geldiğinden araştırma için gün aldım
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi yok kuzu karşılaşmaktık Ben c.tsi gunu gittim 2 3 haftaya tkrr gidebilirim Durumun nasl
DiplomaliEvHanimi htcmuhammed ha dundu randevuyu yanlis anlamışım k.bkma 😍 Cok sukur canin guzel gidiyo bas agrim cok rahatsiz edio beni bide biraz sirt agrim var 😍
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi sevil hanim gelmis ya arastirmaya dune almistim randvu babamda goturmedi virusten dolayi 🙂 c.tsi gunu gitmistim inanc beye Sagsalim seninle olsun bebis dogsun artik agrilar sancilar gelsin
DiplomaliEvHanimi htcmuhammed benim sinuzit var bas agrisi cok boyunda duzlesme var ta ocakda emara girmistim onun sonucuna gidemedim gozlerim uzahi çok bulanik goruyo onada gidemedim arastirmada 2side
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi bende seninle heycanla ii haberlerini bekliyorum Sorma bende de var duzlesme ve migren tuttu mu perisan oluyorum Aksatmasaydin keske gebe olmadsn rahat rahat tedavi gorurdun