Deleted5544 orada ayrıntılı yok diye biliyorum. pendikte halil mesuta yaptırdım ben. kendi kliniği var 390 tl
Sedefinannesi Deleted5544 halil mesut a gidenler çok memnun ne zaman yaptırdınız 390 iyi fiyat Diger yerlere göre
Deleted5544 Melikedefnemm yok canım radyolog. perinatolog düşünürsen bir çok tanıdığım zeki şahinoğluna yaptırdı bağdat caddesinde fetus klinik gidenlerin hepsi memnundu 500 tl civarındaymıs
Melikedefnemm Deleted5544 vala bana kalsa farketmez bugün doktordaydım sordum perinatolg olsa daha iyi olur dedi illa o olsun demedi bn ikili üçlü yaptiramadim koronadan dolayı malum radyologa yaptrsamda nie yaptırdın demez heralde sonuçta bu da bi muayne çok kararsizim inan ki
Gzdkskn Ben yüzyıl hastanesinde yaptırdım, doktor çok insan canlısı değil ama çok sabırlı dikkatli perinatolog kendisi. 450 tl idi cd ve fotoğraf verdi ve tam 1 saat sürdü çok uğraştı görüntü alabilmek için sabırla bekledi tavsiye ederim😊
Melikedefnemm Gzdkskn Simgesydn kızlar tşk ederim doktorumla msjlastim az önce halil mesut a yatırabilirsin dedi ona karar verdik
Deleted5544 Sedefinannesi çok ilgili gerçekten bir perinatolog kadar iyi incelediğini düşünüyorum. 8 şubatta yaptırdım ben ama geçen burdan birini yönlendirmistim fiyat hala aynı zam falan gelmemis yani ☺️
Melikedefnemm Deleted5544 başka yok cnm çevrede içime sinen googleden baktım hakkında bi tane bile kötü yorum yk okadar para verioz sncta iyi olmasını isterm
Deleted5544 Ezgiii11 bu civarlarda daha uygun yok ki. eskiden cihan tıp vardı 250 liraydı o da 370 falan yapmıs. malesef her yerde aynı fiyatlar hatta halil bey en uygunu diyebilirim
Melikedefnemm Deleted5544 canım sonuçlarını doktoruna gösterdin mi o bisi dedi mi radyolog olmasına birde cd yi sonucu hemen aynı günde verio mu