Sblomr UmaY-34 yarın doktora Gideceğiz inşAllah bende çok merak ediyorum kaç kilo olduğunu 28+6 yız 🤣🤭
Ses23 Bende 28. Haftaya bugün girdimde bebeğin olduğu yerde sızıltılar oluyor sizlerde öyle olan var mı dün gece kahverengi ile siyah arası akıntı geldi doktorum normal dedi ona
123abc UmaY-34 25 haftayken 676 gram şimdi 26 haftaym doktorum gayet iyi dedi kendimde zayifim öyle tontis bir bebisin olmayacak dedi daha iyi dedi .
Aybukeb 26+4 haftalıkken gittim 1018 gr dı bir daha 32 de gitmeyi düşünüyorum hastane çok kalabalıktı aklım çıktı resmen ayda bir normal diye düşünüyorum sizce kızlar
minnakfasulyecim Aybukeb Doktorunuzun ne dediği önemli bu konuda, benim ki 3 haftada 1 çağırıyor artık 🤗
AnneCeren Aybukeb kilosu epeyi iyimiş.. neler yedin egzersiz yaptın mı. Benide 27 de gördü doktor birdaha 32 de göreyim dedi
minnakfasulyecim Deletesmom095 Biz sülalecek iriyiz doktor 2 hafta önde gidiyor dedi bu kötü bişey mi dedim hayır tombik olur sizde pek zayıf sayılmazsınız dedi dedim sağol cınım yaaaaa😂😂😂🤪
Merve_seda Deletesmom095 bana da aynısını söyledi 😃 üçüncüye hamile kalırsan gel ilaç verecem kilolu doğur bu defa dedi
Deletesmom095 minnakfasulyecim kız eşim 4500 ben 4 kılo doğmusum hatta ben doğduğumda beni susturamamışlar meğersem çok açmışım ondan ağlıyomşm😅