Merveninmiskokulusu UraSsmom Bende öyle yapıyorum canım doktorumda sağlık problemin yoksa dedi yani sancı kanama onlara önermiyoruz dedi kendini dene dedi bana bende denedim şükür sıkıntı olmadı ilk üç ay ve son üç ay önerilmiyor genelde canım bende 22 haftalığım ondan tutuyorum birgün tutup birgün tutmuyorum
Glbgc Hicran20 bende 26 haftalık hamileyim oruç konusunda çok hassasım keyfi olarak tutmamazlık hiç yapmadım ama şuan farklı bir durum içerisindeyiz ayrıca dinimizde böyle bir kolaylık da sağlandığı için Allah nasip ederse sonrasında tutarım. 4 saatlik aç kalmaya bile dayanamıyorum şu dönemde ben
Merveninmiskokulusu Glbgc bu işte kendini denemenle alakalı canım demek ki tutmaman gerekiyor senin onun için zorlama zaten Rabbim kolaylığını vermiş sonra tutarsın🌸
Meralvedatazer Herkesin fikri kendine ama her gebelik aynı değil nasıl ki her doktorun farklı görüş sunduğu gibi ama çoğu doktor tutulmamasını söylüyor ki zaten hiç bir yan etkisi olmasaydı Allahu teala hamilelere ve emzirenlere de farz kılardı
Fayenur 20 haftalık hamileyim doktorum her sey güzel dedi bi sorun yok dedi ama tutma dedi ben tutuyorum 1 gün tutuyom 1 gün tutmuyom
Zlhb Hicran20 30 haftadayım doktoruma sorma gereği bile duymadım bebeğimin hakkına giremem borcumu sonra tutarım inşallah hamilelikte tutmayı doğru bulmuyorum Allahta zaten müsade etmiş gebe ve emzirenlere.
Misssimsek Hicran20 28.haftadayim tutmuyorum. Bugün şeker yüklemesi için 4 saat kadar ac kaldım bayilacak seviyeye geldim diyebilirim. Tabiki kendi kararın ama şahsen bebeklerimizi aç bırakmamak lazım diye düşünüyorum. Dinimizde çok şükür böyle bir kolaylık var. Inşallah doğumdan sonra borçlarımızı tutarız yine rabbim ömür verir sağlığımız el verirse.