Slm arkadaslar 23 haftalik hamileyim bugün detayli ultrason girdim cok sükür bebegim saglikli Jersey yolunda. Doktora oruc tutuyorum dedim kizdi baya alman kendisi ve kuranda bile yaziyor hamileler mecbur degil diye neden tutuyorsun bebege ve sana zararli dedi. Simdi aklim karisti biraz, sizler tutuyorsaniz Doktorunuz ne diyor bu konuda?