EbruIrmakAhmet canım cok gecmiş olsun haftası iyiymiş bebeğinin inşAllah hemen kavusacaksın sütün şifa olacak ona .
Bak bana 29.haftamda dogum yaptım 53.günümüz bugün hala sabırla bekliyorum.
Ve kendimi cok üzdüğüm için sütüm hala artmadı cok şükür kesilmedide .
Prematüre anneleri de bebekleri de çok güçlü kuzum 💪🏻
Bol dua bol sabır ile kazanıcaz 🧡🌸