EbruIrmakAhmet Kızlar biliyosunuz 32+3 te suyum gelmişti bugün 33+1 olduk hastanede yatıyorum günlerdir doktorum karar verdi bugün 17:30 gibi sezeryan olucam dua edin bize bebeğim iyi olsun sağlıkla doğsun çok kalmasın küvözde
Ruveyda_ EbruIrmakAhmet allah yardımcın olsun canım. Bebeğin kilosu neydi bu arada. Birszcık erken dogcagı için küvezde kalabilir ama sonra sağlıklı bir şekilde alırsın kucagına 🙏🐥
Dygggkcr EbruIrmakAhmet canım dualarımız seninle 🌸 geçen gün de yazmıştım sana kuzenimin oğlu da 33 haftalık doğdu 2 kg kuvoze girmedi sizin için de gerek kalmaz umarım
Fadime3543 Bende 37+4 dün sabah suyum geldi bugün yatırdılar yarın doğuma alacaklar büyük ihtimalle 🙏inşallah en hayırlısı olur 🙏bende normal doğum istiyordum ama sıfır açılma düzensiz ağrı 🤦🏻♀️Yarın acaba önce suni ağrı istesem mi 🤷🏻♀️
1Anne_ EbruIrmakAhmet rabbim sağlıkla aldırsın kucağına cnm güzel haberlerini bekliyoruz inşallah 😍🙏🏻
EbruIrmakAhmet Wonderanne canım dün taburcu oldum bebeğim malesef hastanede kaldı iyi olsunda bunada şükür 🙏
GlzrAy-201695 EbruIrmakAhmet EbruIrmakAhmet rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin sonucu bizlere de söylersiniz rabbim evladınızı da siz de korusun 🥰🤲🏻🤲🏻