Aysemahmut Keremeral benimde sezeryan canım benimde son anda acil sezeryana alındım şimdi 2. Doğumum benimde 36 haftalık bu bebeğimde kalbinde 2 delik varmış inşallah geçer zamanla rabbim tüm evlatlarımıza Şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤲🤲🤲
Esryk Keremeral maşallah yazan herkesin bebekleri tombik 🧿🧿🧿bizim 2800 idi ne yiyip içiyorsunuz bayanlar benim 10 güne doğumum var
Keremeral Esryk ben çok yiyemiyorum artık şimdiye kadar 12 kilo aldım ama hergün muz süt ve kuruyemiş yiyorum en başından beri
Esryk Keremeral maşallah yazan herkesin bebekleri tombik 🧿🧿🧿bizim 2800 idi ne yiyip içiyorsunuz bayanlar benim 10 güne doğumum var