Tugba_58 canım bende o haftalarda hissediyordum sanıyordum doktorum imkansız dedi meğersem bağırsak hareketleriymiş yada gaz da olabiliyormuş zaten çok ufak o haftalarda tam anlamıyla 18. Haftamdan beri hissediyorum şuan 23+3 olduk çok netleşti hareketleri ama düzensiz şuan daha var yani senin ☺️