Tugba_58 Kızlar 11 haftalık hamileyim bikaç gün önce hissediyodum hareketlerini biraz bu ara hiç hissedemiyorum sorun varmıdır acaba normalmidir bide oruçluyum ondanmı acaba
Yeni_anne_ Tugba_58 Canım 20. Haftalarda zor hissediyorduk kaldı ki 11 üzgünüm ama o bebek hareketi değil ondan artık hissedemiyorsun😕
bebegim_28 Tugba_58 bende 11+3 üm hiç hissetmedim doktorlar en erken 16 17 lerde hissedileceğini söylüyor oda en erken hali acaba bağırsak hareketleri olabilir mi hissettiğin 🤔
CgdmZtrk Tugba_58 imkansız… O bebek değil. Bebeğin hareketi en erken 16-17 de hissedilir o da 2. Gebelikse. 1. Gebeliklerde 20 den sonra anca. Damar seyrimesi falandır
Cansummm Tugba_58 ben 17+3 üm daha hissedemedim gibi birşey 3-4 güne bir belki pıt pıt siz nasıl 11. Haftada hissettiniz ki bağırsak hareketleriniz olabilir. Doktorlar genel olarak sizin haftalarınızda hissedilmesinin imkansız olduğunu söylüyorlar ama tabi bilemem. 🤷🏼♀️
UrasEgeninannesi Tugba_58 20.haftam bitecek ben bile rahat hissedemiyorum emin olamıyorum. Sen nasıl hissediyorsun ki canım. O bebek hareketlerinden ziyade bağırsak hareketlerinde canım. O haftada hissetmen mümkün gibi gözükmüyor malesef 😕
Tugba_58 UrasEgeninannesi ilk hamileliğimde bende 20. Haftamda zar zor hissediyodum ama bunda erken oldu
bebegim_28 Tugba_58 imkansız denecek kadar zor tabi hissini sen bilirsin yaşayan sensin ama çok zor en iyisi 20 haftalarda olurmuş
Mrv3dmr 11.haftada bebek hareketlerini hissetmek mi😳 Ben 20.haftada hissetmeye başladım. Üstelik oyle bariz değildi. 24.haftamdayım daha yeni güçlendi hareketleri🙄