Mucizemm25 Greyy90 maşallah çok iyi yapmışsın valla keşke bende yapsaydım nasip diyelim inşallah virüs biraz daha azalır da bende rahatlıkla hallederim🤲
CananAkdag Yasemn1 1valla normal doğumdan çok korkuyorum ben kendim sezeryan isticem bakalım ne dicek doktor. Bende 35. Haftada gidicem kontrole şuan 33+5 deyim
Yasemn1 CananAkdag kontrol zamanımız da aynı o zaman belki verir 35 de sezeryan günü yani öyle ümit ediyorum 🙂
CananAkdag Yasemn1 Sen söyledin mi ben daha söylemedim dicem ben korkuyor sezeryan olsam nasıl olur diye günü ne zaman belli olur diye
akgnakgn Mucizemm25 aynen bizimde 46 gün kaldı maalesef herşey yarım yamalak birde Konya’nın ilçesinde oturuyorduk son bir ay kala merkeze gidip alışveriş yapacaktık annem kendi bulunduğu şehirden ben internetten alabilidim ama hiç içime sinmedi
Mucizemm25 akgnakgn yaa bende ondan korktuğum için internetten almadım inşallah virüs azalıyor bizde rahatlıkla yapabiliriz alışverişimizi dokunarak alırız 🤗🤗
Dnz2020 Mucizemm25 son 57 canım geçer mi geçer mi diyordum 57 ne cabuk oldu diyorum Allah hepimizin bebislerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏
Mucizemm25 Dnz2020 yaa sorma son 99 dediğim günler daha dün gibi 🥰 aminn sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🤲
Mucizemm25 Melekkannesi heyecan var mı 🤗 ben endişeliyim sadece eşim gelebilecek mi diye korkuyorum 😏