38+4 bende💙 dün randevumuz vardı oğluş baş aşşağıda bekliyormuş ama doğum kanalına girmemiş. Benimde kasıklarımda adet sancısı gibi başladı tabi ılık duş alınca geçiyor yani yalancı sancı ama bugün sabah bir uyandım mide bulantısıyla ve ilk zamanlarım aklıma geldi resmen mide bulantısından uyuyamıyorum ilk defa başladı yeniden acaba doğum belirtisimi