Ben de uyuyamıyorum. Gün içinde akşam olmasın istiyorum hep. Alerjik rinit ve alerjik astım sıkıntım yok. Hamilelik öncesi kullanıyordum ilaçları şimdiye oranla iyiydim. Ama şu son 3 haftadır (mevsim geçisi etkisi sanırım) uyanıp oturuyorum öyle. Hapşırık krizleri oluyor. Burnum tıkanıyor…
35+5 yeyiz. Baya az kaldı gibi. Doğsun, emzirme süreci boyunca daha az zararlı ilaçlar varmış onları içicem.