Meerryy inşallah umduğun iyi sonuç çıkar canım 😊❤️ Allahım gönlümüze göre versin 🌹 🤲🏻🤲🏻 Ben bu ay burda bu paylaşımları görünce dedimki kendime selin artık salmanın zamanı geldi bırak, Rabbim en iyisini bilendir. Bende de eşimde de hiç bi sıkıntı yok 4 yıl evlilik 3,5 yıl uğraş 🙈 burda bir sürü pko lu yada kisti olan arkadaşlar var Allahım hepsinin gönlüne göre versin . Çare aramak bile güzel şey .geçen zmanda Akraba muhabbetlerinden hiç bahsetmiyorum bile 😁 .. lafı uzattım sadece gün sayıp gün bekleyip test yollarına düşmek çokçok yorucu yıpratıcıymış okadar rahatladım ve omuzlarımdan yük kalktı ki 🙈 bu arada bahsettiğiniz tüm tüm tüm belirtilerim (ve burda ilk kez okudum) geçen ay yaşadım ve 2gğn gecikmeyle yine kırmızıları gördüm .iyiki de oldu , Oldu bitti banada bi rahatlık geldi 🙈