Meerryy Meerryy ilk gebeliğimin belirtisi “kaşıntı , baş ağrısı ,karnım çok ağrıyordu ” hamile olduğumu öğrendiğimde doktora gittim belirtileri sordu bende söyledim normal mi hani hamilelik deyince akla ilk gelen şey bulantı baş dönmesidir demiştim oda bana herkeste farklı olduğunu söylrmişti . Mesela bu ay 1 haftadır belkide yumurtalamadan sonrada olabilir kasık ve bel ağrılarım çok fazla.