ben 2 yıl hamile kalamadığım icin cekildi.
anestezili yaptırdım.
tüpümün birinde hafif yapısıklık varmıs o esnada basıncla ilacı vererek acmıslar.
ayık yaptıramazmısım zaten ve iyiki anestezili yaptırdım diyorum.
regl bitiminin ertesi günğ yaptırmıstım, rahim duvarının kalınlasmamıs olması lazım