[silindi] Uhhg35- çabuk yoruluyorum ve çok sık idrara çıkıyorum bende. Onun haricinde her işimi hala kendim yapıyorum ama karnım çok aşağıda yukarı çıkmıyo korkuyorum bu durumdan 🤔
Kardelen92 [silindi] bende doktora gittim bu şikayetlerle bebek aşağıda dedi ilaç verdi erken doğmasın diye bı doktora gidin nolur nolmaz