Uhhg35- Merhaba anneler nasıl gidiyor hamilelik bu haftalarda bende sık idrara çıkma sorunu bel agrısı dışında iyiyim
30ekim19 Uhhg35- 27 olcaz kızımla yarın bacaklarım ve belim çok ağrıyo bide göğsümün altı 🙁geceleri de rahat yatamıyorum🤦🏼♀️ama herşeye rağmen şükür az kaldı
Mcbh Bende sahurda su depoluyorum gündüz susuz kalmasın diye ama öğleye kadar da tuvaletten çıkmıyorum birde bacaklarımın iç kısmı ve rahim bolgesi çok fena ağrıyor bu arada 27+ 2 yiz
halime21 27+0 erken yoruluyorum sık tuvalet ihtiyacı sıkmaya başladı artık ve bebeğim çok kasıyor kendini canımı acıtıyor
_mrv Uhhg35- 26+2 erkek olacak inşaallah 🥰 genelde uzanarak yada oturarak günü geçiriyorum biraz iş yapınca karnım sertleşiyor hemen 😕
Wonderanne Uhhg35- benim karnım çok hızlı büyüdü midemi sıkıştırıyor mideyle rahmin tepesi arasında sertlik oluyor birde kasik ağrılarım oluyor
Sultangonul Bende tekme atınca her an altıma kaçıracak gibi hissediyorum. Hergün yürüyüş yapıyorum çok fazla yorgunluk olmuyor 5 km yürüdüğüm oluyor. Uykusuzluk oluyor. Birde bebek kaburga kemiklerimin altına girmeye çalışıyor. Canım yanıyor