cnnvzdn bende adet gecikmesinin 8. Günü kan verdim 32 cıktı 2 gün sonra tekrar ver artışa bakalım dediler 2 katı olması gerekiyo yarin sabah gidicem bakalım .5 ve üstü hamilelik var demek ama iste önemli olan yükselmesi oğlumda öğrendiğimde 6900dü 32 yi görünce şok oldum insAllah güzel güzel yükselir değerlerimiz 🙏