Gulanelis bende biliyorum canım 18 haftadan önce hissedilmeyeceğini, ama bu bağırsak hareketi de değildi. Damar atması dediler mantıklı geldi aklıms gelmemişti o. Kasıkta bağırsağın işi yok gaz değildi o gaz olsa sürekli olur bu ni 10 saniye kadar seyridi geçti sonra. Acaaba mı dedim bende 😂 damar atması nabız bunlar mantıklo geldi aklıma gelmemişti benim kırampı düşündüm o da değildi mesela şuanda da gazım var ama bunun gaz olduğunu ayırt edebiliyorum😂