ilkbahar Alfa2017 ben de güzellik kattığını okumuştum ilk haftalar bol bol ayva yedim🙂 bakalım ne olcak hayırlısı 😃
BusraDevlet83 Mom9589 Valla ben çok yedim bu ay😀 Sanmıyorum. Belki çilek alerjiniz varsa bebeğe geçebilir. Alerjiye yatkın olan annelerin çocuklarının alerjik olması çok muhtemel.
Filizzzck Evet bende pek inanmıyorum ama annem diyo yedikten sonra bi yerini kaşima diye bebekte leke olurmuş olmica varsada olucak onu dedikten sonra iyice kaşiniyorum huylaniyorum😂😂😂😂😂
AysunFatih Mom9589 Böyle şeylere inanmayın bol boş yeyin hatta kırmızı meyveler bol bol vitamin var sakın böyle şeyler düşünmeyin ben kasa kasa yiyorum walla 🍓
AysenurSarenur Nedeeennnn nedeeennn çilek yerken gördüm bu postu 😨 ağzımda cilekle yorumlarınızı okuyorum🍓😂😂
Duyguylmz Mom9589 öyle bişey varsa bizim bebek çilek doğcak okadar aşerdim okadar yedim ki hergün hergün😬😬
Mom9589 tugce0606 🙈ayy valla hamilelikten heralde her duydugum icime.dert oluyor bende boyle bi post acmak istedim
Brokoli Mom9589 oyle kurmayin kendinizi, bir yerinde leke olsa “cilek yedim ondandi demek” diyeceksiniz. olur mu oyle sey, kimbilir kime neden denmis de bugune kadar kulaktan kulaga boyle gelmis, bence ilk soylenme amaci cok baskadir