Mom9589 yemekte sıkıntı olduğunu duymadım ama yedikten sonra elini yıkamazsan vucudunda biyere sürersen bebekte de orda izi kalıyormuş diye okudum 🙂😃 hiç inanasım gelmedi ama bende sağ avuç içime bilerek sürdüm 😂 çocuk hastanede karışırsa izden bulayım diye 🙂😃 ki öyle bir iz olursa 🤦♀️🤷♀️🙂